Konfirmerad

Jag han aldrig blogga mer igår för jag hade fullt upp hela tiden men jag hade en bra dag och en ännu bättre kväll!
Vi var ju på badhuset på förmiddagen och simmade, livräddade och hämtade en docka på botten. Inte superkul en tiden gick rätt fort,
När vi kom till skolan hade vi SO prov då, de gick väl ganska bra. Vi fick sluta tidigare så då jag jag, ida och emily till kyrkan och väntade tills alla andra kom.
Vi tränade en gång och så och de gick bra. Sen vid klockan 6 var de alltså dags för den rikitga konfirmationen.
De var så mycket folk där och jag var jättenervös innan jag skulle stå där och läsa inför alla.
Men jag klarade det och är nu konfirmerad och klar!


Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0