Ännu ett nytt schabrak i gaderoben

Idag var vi in till högbo och kollade lite på hopptävlingarna där.
Var massor av starter, men de var mycket duktiga ryttare med så de var kul att kolla!
Ryttarstugan var även där med massa grejer så gick ju in där och kollade lite.
Hittade ett jättefint schabrak från hv polo, och nej jag kunde inte låta bli att köpa det haha...
Så nu funderar jag mitt schockemöhle schabrak jag köpte i globen kanske jag säljer för de var verkligen jätte stort på Duchess, hela hon försvann i de typ.. Men de är snyggt tycker jag så jag kan inte bestämma mig...
Så här ser de nya ut iaf, orkade inte ta någon egen bild:
 

Kommentarer till inlägget:
pappa skrev:

Du tänker väl på storleken på loggan så att den går att ha på tävling ?. Puss Pappa

Svar: Japp. Puss
Amanda L

2013-03-02 @ 16:04:33

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0