Tisdag 8/1

Dagarna säger bara svisch så är dom över.. Idag har jag passat mina kusiner Alva och Tyra. De gick väl bra eller va man ska säga. Var där där till 2, då gick jag hem och red Duchess.

Det blev banan idag. I början var hon lite stark och ville inte riktigt korta ihop sig men efter att jag jobbat ett tag så blev de riktigt bra. Vi gjorde mycket skänkelvikningar och öppnor. Red bara i skritt och trav eftersom hon blev så fin efter travarbetet tyckte jag det räckte för hon brukat bli så springig eller va man ska säga efter galoppen. Men nöjd med dagens ridpass iallafall!

Sen följde jag med till klubben och kolla när aprilia tränade med bravad. De gick bra för dom. När vi kom hem hade vi lite mys. Nu hade jag väl tänkt att sova kanske. Bäst att sova ut ordentligt när man väl kan. Hörs imon, puss


Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0