Måndag 7 jan 2013

Då var ännu en dag över då..
Idag har varit en ganska lugn dag men endå fått mycket gjort. Jag och mamma var ensamma hemma igår kväll och imorse då pappa är på jobb i USA och Olivia o aprilia sov hos Emma och Amanda. Så vi gick upp vid 8 och släppte ut ponnysarna sen gick vi in för att äta frukost och ta de lite lugnt innan jag gick ut och mockade till alla 3. Sen red jag ut på Duchess, blev ett lite kortare pass än igår med mycket skritt och trav vilket gick bra. Sen åt vi lunch och efter lunchen ägnade jag lite tid till mys med Bravad. Just nu är jag hemma hos morfar men mamma hämtar oss snart. Bara 2 dagar kvar av lovet nu också buuhuu :(
Men ska väll vara glad att inte behöva börja förrän på torsdag iallafall!


Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0