Jag och bloggen

Min uppdatering har varit väldigt dålig ett ganska långt tag. Det beror väl mest på att jag inte har tid. Men också för att jag inte har några idéer om vad jag ska blogga om. Och nu har jag även tappat motivationen och intresset för att blogga :/ det händer liksom inget speciellt just nu och då blir de oftast ett kort mobilinlägg, eftersom jag sällan sitter vid datorn så de blir liksom att man tvingar sig själv att skriva ett inlägg som blir jättetråkigt. Jag vill inte sluta blogga för jag tycker egentligen att de är kul och jag kommer säkert ångra mig efter nån dag. Men jag bestämmer mig för att ta en bloggpaus ett tag. Vi får väl se när vi hörs igen!


Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0