Då var detta lovet slut då...

Godkväll mina bästa läsare. Idag har dagen gått ganska fort men jag har hunnit med att passa Alva och Tyra vilket gick bra, ridit ut på Duchess.

Hittade en bra väg så kunde jobba henne i traven, jobbade med övergångar och tempoväxlingar så hon skulle vara riktigt lydig. Sen galopperade jag och då var hon piggpiggpigg. Haha så söt! Men efter ett tag lugnade hon sig så då gick de inte i racertempo. På slutet blev hon jättefin!

Jag har också hopptränat på sputte. Vi hade markarbete. Självständig framridning och sen red vi på lite trav och galoppbommar. Avslutade med en liten bana. Sputte var lite pigg men annars gick de bra!

Inte taggad till imon iallafall... Eller jo de ska bli kul att träffa kompisarna men jobbigt att sitta och plugga hela dagarna. Hade ju mycket hellre vart hemma om ni fattar va jag menar.
Sputte på bild efter dagens träning suddig men jaja


Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0