4 januari 2013

Tjena på er. Idag sov jag lite längre än igår iallafall, 9 för att vara exakt. Var så trött igår kväll så jag somnade tidigt och tog sovmorgon idag.
Iallafall så gjorde jag ingenting på förmiddagen typ. Satt ihop några klipp från träningen så tänkte att den skulle kommma upp här men de va nått krångel med youtube. Sen åt jag lunch och spelade wii med syrrorna.
 
Efter lunch gick jag ut i stallet och så kom min kusin Tyra och var i stallet med oss.
Red ut på duchess idag. Barbacka och skritt. Var ute ganska länge. Jag och Olivia hittade en "ny" väg som var bra att rida på.
Efter ridturen hjälpte jag Tyra att rida på Bravad men hon ville inte rida så länge. Så vi tog in hästarna och när jag kom in åt jag glass mums...
 
Nu ska jag bege mig neråt för att hoppa in i duschen. Hörs senare!
foto: Victoria Mickelsson
 

Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0