Mer om igår

Lb A:0/A:0 0+4 fel.
På framridnigen var hon jättejätte pigg! Så försökte hela tiden få henne lugn och innan jag gick in på banan kändes de jättebra.
Inne på banan gik de jättebra. Jättenöjd med henne <3
Tittade inte på nånting, inte vattenmattorna heller vilket känns skönt. var nolla i grunden, vidare till omhoppning och de gick jättebra fram till sista hindret och linjen där jag bara ökade utan att ta en halvhalt. Så sista språnget blev ju jättekort och hon rev. Men de gör inget jättenöjd endå!
LA A:0/A:0 ute.
På framhoppnignen var de typ kaos. Minst 10 hästar där inne vilket var ganska trångt.
jag och fick hjälp av Frida där iallafall och hon gav mig lite tips. Inne på banan gick de jättebra.
Men så klantar jag mig som vanligt. Efter vattenmattan slappnade jag av och hade inge ben om till hinder 8.
Då blev de ju 2 stopp där och de va mitt fel så väldigt besviken på mig själv för det.
Men annars nöjd med resten!
 

Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0