Vilken outfit imorgon?

Har inte bestämt mig än vilken outfit vi ska ha imorgon!
Kanske till och med glömt att skriva att de är tävling imon?
Iallafall ska vi till söderhamn och hoppa Lb, La.
Lb:n var tydligen lokal men de blir bra de också, sen en regional La då.
 
Men vad tycker ni att hon ska ha på sig?
Hade tänkt antingen rosa hv polo schabraket och så rosa freejump stigbyglarna med min svarta kavaj till eller vitt kingsland schabrak, vanliga stigbyglar och svart kavaj.
 
Har typ ingen bild på nåt av schabraken, men vad tycker ni. Vit eller rosa imorgon?
 
på bilden har jag de vita schabraket dock syns de ju inte så bra haha menmen så ser hon ut i vitt iallafall
har ju ett nytt rosa nu men så ser hon ut i rosa då.
 

Kommentarer till inlägget:
Evelina:) skrev:

Hon är jättefin i båda men eftersom att du ska ha kavaj, så tycker jag du ska satsa på vitt:) men det är ju bara vad jag tycker, haha!:)

2013-04-13 @ 19:20:10
my skrev:

det rosa

2013-04-13 @ 20:18:54
Natalie <3 skrev:

Ta det roosaaaa :))) <3<3

2013-04-13 @ 20:21:53
Bloggadress: http://nattstad.se/natalieomolly
Ida Woxlin skrev:

Båda är fina :)

2013-04-18 @ 21:39:26
Bloggadress: http://idawoxlin.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0