Tävling bollnäs 19-20/4

Blev inge bloggning efter dagens runda men resultatet kommer i det här inlägget tillsammans med lite utförligare resultat från igår också + bilder.
 
Lc A:0/A:0 0+4 fel.
Den här rundan kändes bra, hon var pigg, framåt och glad, det kändes enkelt och roligt.
Fick ett stopp på vattenmattan i omhoppningen då jag slarvade på vägen så de va mitt fel.
Men annars gick de bra tycker jag!
Lb A:0/A:0 4 fel.
Den här rundan gick jättebra, hon var superfin. Är jättenöjd!
Fick en rivning på tvåan då jag hoppade lite före henne och hon han inte upp med frambenen.
Så hon snubblade lite men han rätta till allt till nästa hinder och sen gick resten jättebra.
 
Lb A:0/A:0 ute.(idag)
Den här rundan gick inte alls lika bra som igår. Hon var på lite surhumör tror jag, och så var hon nog lite trött sen igår.
Vägrade iaf ut oss på vattnet som var en annorlunda idag än igår..
Inte alls nöjd men glömmer den här rundan och minns dom bra från igår!
 
Pappa har fotat!

Bilderna i ridhuset blev lite suddiga men så är de ju i ridhus.
 

Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0