Tagga helgen!!

Hej allihopa, sista dagen på praoen för mig idag, skönt med långhelg. Ska inte till skolan fören på tisdag, lyx ;)
I helgen då iallafall, ska jag ju till göteborg med Frida, ska bli så himla kul!
Vi åker ner imon och åker hem på måndag, vet inte rikigt alla grejer vi ska gå på men iallafall fredag,lördag och söndag ska vi vara i scandinavium.
Jag har faktiskt aldrig vart på göteborg Horse show så de bli kul :D
Kommer bli grymt att få spendera hela helgen men bästa F <3
 
Ska försöka göra tidsinställda till helgen så de blir något inlägg iallafall, men om appen funkar uppdaterar jag från den såklart.
Så skynda kommentera om något kul jag kan skriva om så hörsvi senare.
 

Kommentarer till inlägget:
Ida Woxlin skrev:

Visst var det du som proade på Hööks idag? ;) Jag var dör och skulle köpa en större Racesafe väst, min förra Racesafe började bli lite för liten....:) Kännde du igen mig? ;)

2013-04-25 @ 21:52:53
Bloggadress: http://idawoxlin.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0