Sunday

Ja idag har de verkligen varit en SUNday, haha oj va rolig jag var...
Nejmen jag blir så himla glad av de här vädret, sol och värme!
Det finns hopp om att de blir sommar endå ;)
 
Idag ´hade jag sovmorgon, skönt då jag gick upp 5 igår...
Mockade och fixade iordning stallet på förmiddagen, vid tre var vi och kollade på aprilias jumpauppvisning i sandviken.
Kom hem typ 5 så då red jag ut en sväng på duchess så hon fick ta de lite lugnt efter två dagar med hoppning.
Sen har jag inte gjort så mycket mer speciellt idag!
Imorgon måndag igen men känns helt okej faktiskt, har prao den här veckan ;)
Och helgen kommer ju bli hur grym som helst, längtar som bara den!
Kan skria´va mer om de sen, nu ska jag kolla på en film. Hörs
 

Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0