Friday friday

Hej!
Jätteledsen för att det inte blivit nån uppdatering idag. Försökte skriva från blogg appen men den funkade inte :/
 
Iallafall var jag på dressyrträning på klubben med Duchess på fm. Tyckte de var en superbra träning!
Duchess var jättefin också. Var lite jobbigt att forma till vänster först men efter lite jobb så blev även de bra.
På slutet kändes de superbra. Jättenöjd :)
 
Resten av dagen har jag mockat, fixat stallet och sen hjälpt mamma på aprilias barnkalas.
Aprilias riktigta födelsedag är ju imon så då kommer släkten för att fira henne men även mig för jag fyller ju också snart ;)
 

Kommentarer till inlägget:
Ida Woxlin skrev:

Fin bild! :) Vilka klasse tävlar du med ponnyn du har nu? :)

Sv: Tack så mycket, han är en maxad D-ponny :)

Svar: Hehe tack! Vi tävlar Lb La :)
Amanda L

2013-04-07 @ 17:09:14
Bloggadress: http://idawoxlin.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0