Förlåt

Heeej, vet att jag suger på att blogga men jag glömde faktiskt bort att göra de igår, dålig ursäkt jag vet menmen...
Vad gjorde jag igår då?
Jo var på praoen 10-16, de va väl ganska kul, helt okej. Kanske glömde skriva de men jag praoar på hööks haha!
När jag kom hem red jag först Sputte på banan som gick bra, lite dryg i början bara men bra sen.
Sen fick Bravad en skrittur promenad.
Ni undrar säkert varför jag inte red Duchess, men pappa och olivia hade med henne upp till klubben när olivia var på grönt kort kurs och Frida red Duchess.
Och de hade gått bra :)
 
Idag prao samma tid som igår. När jag kom hem fick Duchess jogga lite på banan.
Sen har jag inte gjort något mer speciellt idag. Hörs imorgon då

Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0