Dålig uppdatering

Nu var de länge sen jag loggade in här och skrev något. Sorry men inte haft tid igår och idag.
Igår hoppade jag sputte på träningen då olivia var sjuk och duchess ska ju tävla fre/lör.
De va markarbete, rolig träning och övningar tycker jag :)
Red utan stigbyglar, jobbade förvänd galopp, travbommar och sen en liten evighets bana med tre linjer där man skulle rida på rätt antal språng då.
Blev först helt kaos när vi började hopppa, var så länge sen jag hoppade på han så de va lite ovant men gick jättebra sen.
 
Idag var de långdag i skolan så när jag kom hem började jag putsa direkt. Sen fick jag en paus i putsandet och duchess fick en skrittur.
Sen fortsatte jag putsa och packa allting.
Somsagt, tävling imorgon och på lördag. Har gjort lite ändring i klasserna jag ska hoppa.
Blir lc/lb och lb, iställer för lb/la och la. Jag gör de för att jag tappat självförtroendet lite och måste få tillbaka det...
Tänker inte skriva mer om de för de är inget som alla behöver bry sig om, så är det bara.
 
Tävlar i bollnäs iaf, tävlingen finns på equipe. Haha så här gick det sist jag var där, så ska de inte bli imon iaf!
 
 

Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0