Torsdagen

Hej! Jag han skriva en kortis imorse och en mobilblogg i eftermiddag.
Men nu sitter jag vid datorn och kan skriva lite mer om dagen, hästarna, allt möjligt och ja, det märks ;-)
 
Var iallfall i skolan, slutade 15:20. Hoppade av bussen i Kungsgården och vi åkte direkt till Valbo.
Köpte som sagt bara nödvändiga saker. Pälsglans, hästschampo, liniment och putsmedel.
Hästsaker alltså idag bara hehe :)
 
Alla hästar fick en skritta idag. Jag och lillsyrrorna red i skogen tillsammans en tur. Mamma och Nelli gick också med.
Har gjort läxan och tagit en lång varm dusch och kolla på tv nu på kvällen.
 
Det har jag hunnit med idag. Är faktiskt väldigt trött nu, så ska stänga av datorn.
Vi hörs väll
 

Kommentarer till inlägget:
STOCKHOLMSJENNA- Livet som ryttare i storstan skrev:

Vill bara tipsa om bloggtävlingen där du kan vinna entrébiljetter till en valfri dag på Hästmässan i Borås som äger rum helgen 12-14 Oktober.

Stockholmsjenna lottar ut 10 st biljetter! Klicka dig in här för att vara med i tävlingen: http://stockholmsjenna.se/?p=10033

2012-09-14 @ 20:19:57
Bloggadress: http://stockholmsjenna.se/?p=10033

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0