Tävlingen i söndags

Har inte hunnit skriva något om i söndags än, eller jo en snabbis men endå ;)
Det var iallfall en bra dag, alltid kul med hemmatävlingar, roligaste tävlingarna på året :D
 
Sputte Lc:
Han var jättefin i den klassen! Lagomt pigg och jag tyckte rundan kändes jättebra :D
Han hoppade allt fint och de blev en 0+0 fel runda. Dessutom en VINST!
Min och Sputtes första vinst!!
 
Sputte Lb debut:
Det var min och Sputtes första Lb tillsammans. Han var väldigt trött i denna klass.
Han petade 2an, vet inte riktigt vad som hände. 3an var kobenation och där kom vi nära in så han tog 2 språng haha :)
Han är ju så liten (bara 133cm) så de var nog därför de blev så långt för han i kombenationen, och för att vi kom så nära in. Sen red inte jag ordentligt till 4an så där stoppade han men när vi tog om hoppade han bra så då utgick jag!
 
Duchess Lb:
Hon var jättefin i den här klassen, hoppade superbra, hade en jättebra känsla.
Till kombentionen red jag iväg henne lite och var inte riktigt meed, ett stopp :/
Supersynd menmen...
 
Duchess Lc lagklassen:
I denna klass var hon jäättpigg haha :D
Men de gick bra iallfall, inte så mycket konstigheter. Vi nollade den rundan :)
 
Är jättenöjd med båda 2 <3
Här är lite bilder som Olivia fotat.
Blev inte så mycket bilder på Duchess men ganska många på Sputte.
 
Synd att målstolpen var ivägen på den här bilden:


Synd att ett annat hinder kom ivägen på den här bilden!
 

Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0