Min söndag

Hejsan!
Sämst uppdatering idag, har bara inte hunnit blogga. Men nu är jag här ju ;)
 
Började dagen med lite sovmorgon iallafall, gick upp strax efter 9.
Red ut på Duchess på förmiddagen tillsammans med min kusin och moster!
De gick bra. Red ett lugnt pass bara. Duchess har haft en "chill" helg typ haha.
Sputte har skrittat ut idag. Även han har haft en ganska lugn helg.
 
Resten av eftermiddagen/kvällen har jag spenderat i kyrkan på konfirmation..
Inte de roligaste att göra en söndag, men de är jag som valt det haha.
Kom hem strax efter 7. Sen dess har jag inte gjort något.
Just nu är de tv som alla andra kvällar, hehe ;)
 
Imorgon. Måndag, ny vecka.
Planerna är inte så stora. I helgen är de tävling iallafall.
Duchess på lördagen i Avesta. Och Sputte på söndagen hemmatävling :D
Jättetaggad! Hoppas ponnysarna också är det :)
 
Nej nu blev de långt! Vi hörs senare :)
 

Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0