Min dag torsdag 6 september 2012

Hejhej!
MIn dag startade med skola, såklart...
Vi har ganska jobbiga lektioner på torsdagar, bla 2 st SO lektioner som är nästan 2 timmar.. drygt!
Men iallafall, kom hem vid strax efter 4, då fikade jag lite sen gick jag ut i stallet.
Red ut en sväng på prinsessan, Duchess ;)
Det gick bra, hon var lite galen bara haha :D
Sputte har fått gå en promenad med mamma idag, likaså Bravad.
 
Nu ska jag fortsätta packa. Imorgon åker jag på konfirmationsresa.
Till Åre ska vi, och åka över till Norge.
Ska försöka hinna med att göra några tidsinställda ikväll annars får ni kanske nöja er med några få mobilbloggar i helgen..
Men somsagt ska försöka hinna med tidsinställda!
Vi hörs när vi hörs :)


Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0