Lördag 22/9-12

Hej! Ingen uppdatering idag tyvärr....
Har inte hunnit med bloggen bara :/
Gick iallafall upp imorse och tog ut hästarna, mockade 2 boxar sen gick jag in och åt frukost.
Följde med mamma till granngården och köpte hästfoder sen gick vi in på Berglunds och köpte hästgodis också ;)
Vid tre red jag ut på Duchess! Lugnt skritt och trav pass i regnet..
sen putsade jag allt, fixade Duchess och packade. Kom in vid 18 tiden, då duschade jag och sen tänkte jag att jag kanske måste blogga lite hehe :)
 
Men nu ska jag till mormor och morfar och äta thaimat, mums :D
Hörs senare, kanske uppdaterar från plats Imon :)
Då är de tävling i delsbo! Tagga!!
Vi ska hoppa en lb och en la :)
 

Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0