John Whitaker outfiten

Ni får kommentera om jag skrivit om de här förut? Men jag tror inte det.
_________
Tänkte berätta vad min JW outfit är för grejor, gjorde ju samma med den rosa förut.
Tröja, märke JW, köpt på Ryttarstugan
Schabrak, märke JW, köpt på vet ej?
Benskydd, märke JW, köpt på vet ej?
 
Ni förstår nog varför jag kallar den JW outfiten haha?
Intressant fakta :)

Kommentarer till inlägget:
Evelina:) skrev:

Mina JW benskudd är köpta på Norells/aubiose, så du kanske också har hittat dom där;)

Svar: Jaha, nej jag tror inte det. Fick de i julklapp, mamma har köpt dom neeråt i landet hehe :)
Amanda L

2012-09-09 @ 19:53:42
Bloggadress: http://evelinakung.devote.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0