Tävling :)

Hej!
Har faktiskt inte orkat uppdatera något fören nu.
men ja nu tänkte jag berätta resultat och sånt från dagens runda.
Bilder kommer nån annan gång, sitter inte vid min dator nu.
 
La 100 cm a:0/a:0   0+ute.
Duchess var väldigt pigg idag! Hon var också Väldigt tittig och såg spöken överallt haha!
Grunden tycker jag gick bra. Då var hon jättefin så de är jag nöjd med :D
Första hindret i omhpppningen var en vattenmatta med vågplank.
De tyckte hon var lite läskigt så vi fick 2 stopp där och de är ju utesluten....
lite tråkigt! Men somsagt är nöjd med fas 1 :)
Lite roligt att vi blev placerad 2a också. De var bara vi och en till som var i omhppppningen så då blev vi placerad 2a!
 
<3
 

Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0