Helgen

Hej!
Har verkligen varit sämsta uppdateringen i helgen.. Eller ja hela veckan haha!
Men i helgen har jag verkligen inte haft tid bara..
Men nu har jag det, och tänkte skriva några rader om rundorna ;)
Börjar med Duchess från igår.
 
Lb 90 cm A:0/A:0
Hon var superfin i den klassen! Jättenöjd verkligen :D
Hon var ganska pigg, men de är bara kul när hon glad och framåt :)
Vi var 0+0 fel iallafall, och tiden räckte till vinst!!
Bääästa :D
 
La 100 cm A:0
Hon var jättefin i denna klass också. LIte lugnare!
Men är väldigt nöjd :D
Jag gjorde 2 småmissar hehe, men Duchess var jätteduktig!
Vi var 0 fel här också! Dessutom en 7a plats :D
Sputtes rundor:
Lc 80 cm A:0/A:0:
Han var lite seg på framridningen.. Inne på banan red jag med mycket fart, hehe.
Han var duktig, kändes bra! Omhoppningen red jag rätt galet... Haha men jag svängde och han hoppa!
Dukitga killen :D
Vi var 0+0 fel och vi vann klassen :D
Fiiina killen!
Lb 90 cm A:0/A:0:
Efteranmälde mig till denna klass. Jag tycker de gick rätt bra faktiskt!
Han kämpade på bra. Fick 2 stopp i omhoppningen. Vi kom fel och jag red inte ordentligt och så..
Men jag är nöjd iallfall! Fick 4 tidsfel också, alltså 0+16 fel men vi blev placerad 2a :D
 
SÅ nöjd med ponnysarna i helgen <3
Bilder och filmer imorgon!
 
 

Kommentarer till inlägget:
Mamma J skrev:

Duktiga du<3

2012-10-08 @ 03:00:06

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0