Text

Hej gulliga läsare. Måndag idag och en helt händelselös sådan.
Skolan var väl som vanligt och vi slutade kvart i två. Tog bussen till Kgn och åkte hem med mormor.
Var väll hemma halv 3 då gick jag direkt ut i stallet. Mamma hade gjort ordning Duchess så jag skulle hinna rida innan det blev mörkt. Mamma du är guld värd <3
Klättradd idag. Gick bra. Hon var lite busig idag. Ville hitta på en massa tok.
Hahaha så när jag galopperade kände jag hur hon började dra ner huvudet och helt plötsligt börjar hon göra världens bocksprång. 
Men sen gjorde hon inget mer bus ;)
 
Kom in runt 5 åt mat och har läst bloggar. Ska duscha sen blire läxa..
 

Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0