Idag är det en dag närmare....

... Helgen, Stockholm Horse Show :D
... Julafton! :D
Ja Globen och julafton är väl det jag räknar ner till nu haha!
 
Idag slutar jag sent i skolan iallafall. Kommer hem vid 4 och då är det kolsvart ute....
Men ska rida på Sputte idag. Var ett tag sedan. Olivia är ju bra i sin fot nu så då rider hon Sputte själv.
Eller ja det har hon väll gjort sen oktober ungefär.
 
Nej nu ska jag göra mig klar för skolan. Hörs sen!

Kommentarer till inlägget:
Simone B skrev:

Hej! :)

Jag satt & googlade på efter min gamla ponny Golden galant. Kom in på din gamla blogg & såg bilder på honom, det måste bara vara han :) Men förstod det som att du inte har kvar honom? Men du kanske vet vad som hänt, lever han, vart bor han osv?
Mejla mig jätte gärna, skulle bli så glad :)

[email protected]

2012-11-27 @ 13:46:39

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0