Årets sista tävling

Hej nu har jag för ganska länge sen kommit in. Packat in allt, duscha och ätit.
Resultat vet ni. Men jag brukar ju alltid skriva lite om rundorna ;)
 
LB A:0/A:0   0+0 fel 5a
I den här klassen var Duchess jättefin. Hoppade jättebra i lugnt men endå bra tempo.
Gasade lite i omhoppningen, men tog inga racer-svängar. Jag är jättenöjd med rundan.
Vi nollade och placerad 5a :D Skillde 2 sek upp till vinnaren och alla vinnarna fick segerband. Supersnygga, haha!
Men som sagt väldigt nöjd, det var ju trots allt 43 stycken i klassen.
 
LA A:0 ute.
Duchess var jättefin i den här klassen också. 1,2,3,4 gick jättebra.
Det var en snabb sväng till 5 och jag gjorde ingen bra väg där så då rev hon. Men det gör inget.
6an gick bra. 7an var vågplank med vattenmatta under. Fick 1 stopp där sen hoppade hon.
Så det kändes bra att jag fick henne över den eftersom hon fjollat på vattenmattor ett tag.
Kombinationen 8A och B gick bra. Till 9an slutar jag rida. Vet inte vad jag tänkte med.
Red lite kort väg, hade inga ben om och tänkte bara "snälla Duchess hoppa". Haha inte så smart.
Blev ju ett stopp där men det var bara mitt fel. Tog om och hon hoppa. Så lite sur på mig själv haha.
 
Om jag ska sammanfatta dagen lite kort så är jag jättenöjd för Duttiplutti har skött sig super, blev ett bra avslut på säsongen :)
 

Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0