Kort update

Hej!
Har äntligen fått lite tid att skriva här. HELA helgen har det vart full rulle. Men de är bara kul, fast jag hinner ju ine med bloggen men den är mindre viktig faktiskt.
Tänkte ta dessa 3 dagar kortfattat iaf.

Fredag, åkte jag till min underbara Frida på eftermiddagen. Vi fixade lite till lördagen. Sen byggde vi bana på klubben eftersom det var tävling på lördagen. Sen grilla vi där med några till :)

Lördag, var det "låghöjd" lokal tävling på klubben. Frida fotade och jag sålde korten. Sen fixade jag Duchess för idag.

Söndag (idag), var det lokal dressyrtävling på klubben. Jag red ju i laget tillsammans med Olivia och Frida.
Den här gången var det vanlig bedömmning i den klassen. Det var Lc:1.
Duchess var verkligen suuuuperduktig!!! :D
Min hopponny är en dressyrponny också ;)

Resultatet kommer upp strax, förhoppningsvis tillsammans med lite bilder :)


Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0