Gårdagens resultat

Hej! Orkade inte skriva igår när jag kom hem för de va ganska sent.
Iallafall tänkte berätta lite mer hur de gick!
Vi åkte runt 10 och då hämta vi upp Frida också som var så snäll och var med <3

I första klassen (LB 90 cm) var såklart PIGG! Det är hon alltid i första klassen.
Men hon kändes bra iaf, vi hade 0+0 fel och kom 2a :D
Jag red så snabbt jag kunde men han inte svänga innanför på att ställe så red runt där.
Det blev inte nå mycket längre men lite iaf.

I grunden var det stilbedömmning också, eftersom det var mountain horse pony cup kval, och då fick vi 52,5 poäng och blev placerad i stilen om 4a!! :)

Andra klassen var hon lite tröttare, förtfarande piiiigg. Den klassen var LB+5 (95cm).
Hon hoppade bra där också, hon slog dock i 3an ganska ordentligt men sen lyfte hon på hovarna minnsan haha ;)
Hade 0+0 fel där också och VANN! :D

Min bästa lilla ponny, jag älskar dig <3<3

Jättenöjd med dagen, en andra placering och en VINST, inte illa :D


Mer bilder kommer IMORGON, jag orkar + hinner inte nu.

Hörs imon, puss hej

Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0