Gårdagens hoppträning

Var alldelles för trött för att skriva igår så gör det nu.

Jag hade Sputte på träningen igår. Vi trimmade först lite tillsammans och så sen red vi med extra korta stigläder och hooppade över ett litet kryss. Det gick sådär för jag bromsade lite för mycket först och gasade för mycket sen men de blev bra tillsist.

Sen hoppade vi på ett räcke och en oxer med galoppbommar innan. Det gick jättebra! Men sen tappade båda jag och Sputte koncentrtionen så då blev det några gånger som inte blev så bra...
Efter det hoppade vi bana och det gick jättebra :D

Mamma filmade så när jag hinner får ni film ?! :)


Haha gulle ponny :*

Kommentarer till inlägget:
Natalie skrev:

Klart vi vill se! :D <33333333333

2012-06-01 @ 07:32:49
Bloggadress: http://natalieebystrom.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0