Liten update

Hej bästa bloggläsare!!
Min statestik har varit jättebra idag, eller ja bra för denna blogg :D

Min dag har varit bra också. Började med sovmorgon!!
Var sååå trött imorse.... Sen red jag ut med moster. Supermysig tur uppe på berget.
Duchess skötte sig finfiiiiint :D <3


Duchess efter ridturen

Sedan hängde jag med och fotade Anna och Olivia när dom red Bravve.
Sååå härligt väder var de :)

Sedan på eftermiddag/kväll åkte vi till valbo. Köpte mig ett Hv-Polo schabrak, och är jättenöjd!!
Blev ett mörkblått med cerise *stavas* "streck" över. Eller en sån där sne sk, aja ni får se bild imon om ni vill istället :)


Ahh kolla vilken liten grimma vi hitta på hööks. Den blå är i storlek full och den röda i typ shettisföl haha xd

Oj dålig bild men så här såg de ut i skogen. Vår? JA!!

Vi hörs :)

Kommentarer till inlägget:
magda-matilda björklund skrev:

Kanon fin blogg !! :-)

Kolla gärna in våran blogg, det är en nystartad hästblogg med allt möjligt. Vi tricktränar våra hästar och håller på med naturlig hästhållning :-)

2012-03-01 @ 23:57:14
Bloggadress: http://naturalpony/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0