Försenade svar

Ooopss, hade visst glömt frågestunden.. Men nu kommer svaren :D
________________________

1: vad är dina mål med duchess iår?
Svar: Mitt mål är väl att starta La iår :)

2. Vad är det högsta du har hoppat med henne?
Svar: Vi har hoppat kanske 110 cm tillsammans

3. Varför valde du just henne och inte någon annan ponny?
Svar: Eftersom jag fick rida henne i sommras och tävla henne och så. Ja de blev att vi köpte henne och de ångrar jag inte <3

4. Vad är det bästa med duchess?
Svar: Att hon är så glad och posetiv och framåt. Och att hon älskar att hoppa :D

5. Vad är det sämsta med duchess?
Svar: Kanske att hon är så söt när hon tigger godis att man inte kan motstå att ge henne en godis hahaha xD

6. Vad gör du dom dagarna du inte är i stallet?
Svar: Ja du.. Haha är ju i stallet typ varje dag så vet inte va jag ska svara faktiskt :p


hej hur högt har du hoppat på ponny å stor häst?
Svar: Har hoppat ca 110 cm på ponny då. Och stor häst har jag typ aldrig hoppat!

favorit märke=)
Svar: Antar att du menar hästsaker. Och då har jag inget speciellt faktiskt. Gillar m¨ånga :D

hur långt tävlade du å schampoo?=)
Svar: Vi tävlade som högst Lc hoppning och La dressyr.

vad är bäst med srk?
Svar: Jag tycker att de mesta med SRK är bra. Bästa klubben!

1. vilcka är dina mål inann du växer ur henne:)
Svar: Antar att du menar Duchess. Ja min dröm är ju SM. Men vi får väl se hur de går för oss. Vill iaf starta Msv tror jag

2.Vilcken är din favorit film?
Svar: Twilight tror jag :D

3.Vad gillar du att läsa(böcker)
Svar: Läser typ aldrig böcker, men om jag gör de ska de va nån spännande ;-)

Vem är Sputtnick?
Svar: Det är en ponny som vi lånar och eventuellt ska köpa. Det är Olivia som ska ha han.



1. Om du fick åka vart du ville i hela världen, vart skulle de vara då?
Svar: Jag skulle vilja åka till USA eller Australien tror jag :)

2. Vad är bäst/sämst med att bo i åshamnar?
Svar: Bästa är att de är ganska lugnt här. Det sämsta är väl att de kan bli lite långtråkigt och långt ifrån allt :p

3. Vad ser du helst på för filmer? Komedi? Skräck?
Svar: Typ komedier hehe :D Eller twilight! ;-)

4. Hur många olika länder har du varit i?
Svar: Inte så många olika, Bulgarien 2 ggr, Thailand 5-6 ggr, och så Finland och Danmark 1 gång men de kanske inte räknas ;-)

5. Om du fick ta med dig 3 saker till en öde ö, vad skulle de vara?
Svar: Svår fråga hörru du... Men mobilen, en person jag kan lita på och så Duchess :D


Gammal bild från Thailand (2007)

10 snabba (mitt svar är tjockt)
Hoppning eller dressyr?
Hemma eller borta? BORTA BRA MEN HEMMA BÄST ;-)
Knoppar
eller utsläppt man?
Bil eller tåg? Beror på hur långt jag ska åka!
Nellie berntsson eller Smilla Berntsson?
Toftbyn eller åshammar? Toftbyn är ju bara såååå mysigt :D
Familjen eller kompisar? Mina kompisar (vissa iaf) är ju som min familj!
Vinter eller sommar?
Shampoo eller Duchess?
Spö eller sporrar? Beror på vilken häst :)

1.skulle du välja att ha en förstår grimma eller för liten?
Svar: En förstor så kan dom ju tappa den då slipper dom skavsår iaf

2.Väljer du att ge förmycke mat eller att det blir alldeles precis?
Svar: Den mängden som dom ska ha :)

Beskriv din drömhäst (alltså steg, temperament, inriktning osv) :)
Svar: En hopphäst, som är pigg,framåt och glad och gillar att arbeta.
Typ samma färg som Michel hade på sommaren och hans personlighet. Blandat med Duchess vilja och temprament.
Min drömhäst skulle nog vara så typ :)


Om du fick chansen att vara någon annan för en dag, vilken som helst. Typ Rihanna, Roffe, Linn på dressyrmupparna eller vem som helst! Vem skulle du vara då? :) Varför ? ^^
Svar: Jag skulle vilja vara Johanna Grant eller Danai Doverholt. För att jag tycker dom verkar så himla bra. Dom är duktig på de dom gör och verkar vara riktigt snälla. Skulle  vilja vara någon av dom :)



Tack så JÄTTE mycket för att ni frågat, bara fråga igen om ni inte fått ett bra svar :)


Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0