Dressyrtävling

Var ju som sagt på dressyrtävling igår.
Men han inte skriva mer igår för de började åska och blixtra så vi fick dra ur datorerna..

Iallafall. Jag och Bravad skulle rida en Lc:1. Och det gjorde vi.
Det kändes helt okej, han blev lite seg inne på banan bara men annar var han duktig :D
Fick 57%, och kom 3a. Fast de va bara 2 placerade.

Men sen så ville jag efteranmäla mig till Lb:1, så vi gjorde de.
Och då tyckte jag att han kändes jättebra!
Han blev lite latmask och ville ta upp huvvet i galoppen, men de gick bra iaf :D
Fick 63%, och vi VANN faktiskt!!

Världens bästa lilla Bravad, han har utvecklats så mycket!
Olivia har gjort ett bra jobb med han.

Nöjd med den lille busen ♥♥


Gammal bild...

Det kommer mer bilder senare. Måste bara sno Olivias dator ;-)


Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0