Bloggide'er (eller hur de stavas)

dag 1. En bild på mig + 3 fakta om mig.
dag 2. Vad jag skulle göra om jag fick 5 miljoner
dag 3. En bild på min bästavän
dag 4. Min favorit årstid och varför.
dag 5. En person som alltid ställer upp för mig
dag 6. En bild från i somras
dag 7. Någon/några jag alltid har roligt med

Hittade dessa punkter på Fridas blogg därför får hon en länk, klicka HÄR!

Kommentarer till inlägget:
pappa skrev:

Kopiera inte från Fridas blogg! Gör något eget. Skriv nått om skolan och IdaG, killar, Brynäs vad som helst. Du är en supertjej Amanda och jag tror att det finns bloggläsare som vill veta vad du gör när du inte är med hästarna, Lista skolämnena , vika suger och vilka är okej. Älskar dej! Puss.

2012-03-24 @ 22:59:13

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0