Uppdatering av "bloppisen"

Jag och mina systar har rensat ur sadelkammaren och de saker vi inte använder ska vi nu sälja.
Så dom kom jag på att jag kan ju lägga ut lite bilder på sakerna här på bloggen och se om någon är intresserad!

Om ni är intresserad av något så skriv en kommentar med din mejladress eller mejla mig direkt:
[email protected]


Ridstövlar Mountain Horse, strl 36. Använd 1 säsong. 1000kr

Schabrak, alla i storlek ponny. Från vänster:
Lila allround 20kr. Vitt dressyr 20kr SÅLD. Ljusblått allround 30kr. Blått allround 30kr SÅLD. Svart allround 30 kr.
Brunt allround 20kr. Vitt hopp 30 kr SÅLD. Rosa dressyr 50kr.SÅLD


Luvor
, från vänster:
Brun strl cob, aldrig använd 30kr. Svart strl cob, aldrig använd 30kr. Vit strl ponny, 20kr SÅLD.

Benskydd med "ull" innuti. Strl cob 50kr.



Svart träns strl ponny, endast provat! 300kr.

Ljusblått fleecetäcke. Strl 105. 70kr.


Rosa/brun saldelpadd. Strl ponny 30kr.

Grimmor,10kr/st från vänster:
Grön strl ponny, grå strl ponny, gul strl shettis, svart strl shettis, röd strl shettis SÅLD, blå strl ponny, blå med "ludd" strl ponny.

Säkerhetsväst. Strl barn 100kr.

Ridstövlar strl 36, 70kr.

Ridhjälm 70kr. (Strl kan kollas upp vid intresse)

Ridstövlar i konstgjort läder. 40 kr/st. Från vänster:
Svarta strl 36, Svarta strl 36, Svarta strl 32, Svarta strl 30.

Ridskor, från vänster:
Bruna Mountain Horse 50kr. Svarta vinterskor 50kr.


HoppSadel. Märke: Knights Sir Walter. Mejla för mer info.

Vi har också ett brunt fleecetäcke med hals strl 105, 70kr.

Kommentarer till inlägget:
Why Interior Design skrev:

Thanks on your marvelous posting! I certainly enjoyed reading it, you're a great author. I will remember to bookmark your blog and definitely will come back at some point. I want to encourage yourself to continue your great posts, have a nice morning!

Thelma skrev:

Jag är intresserad av benskydden med "ull" :) är de kvar? isåfall kontakta mig på min blogg eller min e-post.

kram.

2012-08-17 @ 00:18:00
Bloggadress: http://minturbo.blogg.se
Thelma skrev:

Jag är intresserad av benskydden med "ull" :) är de kvar? isåfall kontakta mig på min blogg eller min e-post.

kram.

2012-08-17 @ 00:19:20
Bloggadress: http://minturbo.blogg.se
French Furniture skrev:

Interesting blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
A design like yours with a few simple adjustements would really make my blog stand out.
Please let me know where you got your design. Kudos

2012-08-23 @ 18:06:39
Bloggadress: http://samanthadavis668.skyrock.com/
WoodWorking skrev:

Thanks in support of sharing such a pleasant opinion, post is good,
thats why i have read it fully

Dorothea skrev:

When someone writes an article he/she maintains the image of a user
in his/her mind that how a user can know it. Thus that's why this post is perfect. Thanks!

norman shutters brightwood skrev:

That is very fascinating, You're a very skilled blogger. I've joined your feed and look ahead to in search of
extra of your magnificent post. Also, I have shared your
site in my social networks

2013-01-21 @ 09:09:46
Bloggadress: http://www.normanshutters.net/blog

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0