Onsdag, torsdag

Hejsan. Han inte med bloggen igår..
Tänkte kortfattat berätta vad jag gjorde igår på sveriges nationaldag.
Sov hos mormor och morfar så åkte hem runt 11 och mockade, fixade stallet.
Vid lunch åkte vi till valbo och handlade. Köpte ganska mycket faktiskt.
Några tröjor, lösnaglar, hårdonut, löshår sen var det säkert något mer också :D
Red ut och klättrade lite med Duchess på kvälln vilket gick bra!

Idag hade vi 3 lektioner i skolan, fick sluta vid 12. Åkte då buss till Kungsgården och var med några kompisar.
Sen hämtade mamma mig så jag åkte hem och red Duchess 14-15 ca.
Det gick jättebra, fast hon var väääääldigt pigg :D

Sedan hoppade jag faktiskt litegranna med Sputte på ridbanan, de gick super!
Nu har precis ätit och sitter och bloggar fast jag egntligen ska göra annat.

Sorry för lite långt inlägg. Menmen man kan ju faktiskt välja att inte läsa :D
Puss, hörs imon.

Bild från helgens träning på Skästa. Vill ni se mer?


Kommentarer till inlägget:
F<3 skrev:

JA VISA MERA :D <33333333333333333333333333333333333333

2012-06-08 @ 07:30:51

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0