Lektionsavlutningen

Hejsvejs!
Äntligen hemma efter en lång dag.
Började dagen med hopptävling då, det gick som sagt superbra :D

Har både bilder och film frpn det, laddar upp när jag får tid.

Sedan var jag på klubben och gjorde ingenting i någon timme.
Sedan började avslutningsshowen. Och jag var somsagt med på ponnygallopp.
Det gick väl bra, men den jag tävlade mot red lite snabbare så det blev ingen gallopp-vinst för mig och racer Justin.
Haha, strunt samma. Jag hade kul :D

´När vi kom hem åt vi middag hos min moster, supergod mat!
Sedan gick vi hem och jag sitter nu här.
Ska sova hos mormor och morfar inatt. Strök mig från tävlingen imorgon.
Pga vädret och lite andra anledningar.. Tråkigt men aja blir fler gånger!

Ska ta och fortsätta surfa lite nu. Vi höööööööörs :)


Justin bjuder på en bild sålännge ;)

Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0