3 ridpass

Hejsvejs! Idag har vart en härlig dag, asså jag älskar att ha sommarlov!!
Red alla tre hästarna idag. Olivia har spricka i foten så hon kan inte rida, det är därför jag tar hand om alla hästar.

Först red jag Bravad. Red på ridbanan utan några större krav.
Jag är ju rätt lång på han så red bara ett kort och enkelt pass. Red övergångar mellan skritt och trav,
tempoväclingar i galoppen osv.. Han var faktiskt jättefin!



Sedan var det Sputtnicks tur. Red en sväng i skogen. Det gick sådär faktiskt...
Han var pigg och väldigt stark. Men på slutet lugnade han sig och gick bra iallafall.



Sist men inte minst, red jag Duchess. Red ut på henne också. Det gick superbra.
Red tempoväxlingar, övergångar och flyttade lite för skänkeln. Hon var pigg men duktig :D

Sådärja. Lite uppdatering till er. Vi hörs igen imon!


Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0