Tisdag

Hej!
Har inte bloggat något idag. Inte orkat hehe.
Men gick upp runt 10 iaf. Åt frukost och blablabla..
Sen så började de åska och spöregna här så hästarna fick komma in tills de hade lugnat sig.
Runt 14 tiden åkte jag till en kompis, Emily. Vi gjorde väl iinget speciellt.
Gick och köpte vaniljbullar, pratade skype med några och så gick vi och kollade på hopptävlingar på ridklubben i kungsgården.
Kom hem typ 19. Då åt vi god middag och nu har jag bara suttit vid datorn.
 
Vi hörs imon!
Förresten så har hästarna fått vacination. Och då kommer jag ju inte rida dom på ett tag.
Så jag har inte så mycket att blogga om just nu, kom gärna med lite ideer!

Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0