Tävlingsresultat

Jag glömde ju att berätta att ajg skulle tävla idag. Jaja var iaf i edsbro på tävling.
 
Först hoppade vi en Lb. Hon var jättefin!! Så nöjd med den rundan <3
0+0 fel och tiden räckte till vinst!! Bästa ponnyn i världen !!! <3
 
Sen var det 2 klasser emellan till nästa klass.
Men efter lång väntan så började jag rida fram henne till klass 2.
Det var en La, våran första tillsammans och min första.
 
På framridningen blödde jag näsblod, för det var så  varmt och jag var så trött.
Duchess var också trött.
Hon rev ettan inne på banan, men de var mitt fel för jag lättade inte i handen.
Tvåan var ganska tittig och jag hade inga ben om, så ett stopp.
Tog om och samma misstag igen. Alltså utesluten.
 
Men jag tycker inte att de gör så mycket. Vi båda  var trötta, det var ca 30 grader varmt osv..
Nu har vi testat La iallafall!
Jag är nöjd med dagen iaf :D :D
Kommer bilder senare.. :)
 
 

Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0