Tävling torsdag+fredag

Har ju bara móbilbloggat lite snabbt så tänkte skriva lite mer om rundorna och även lägga upp lite bilder.
Om blogg.se vill sammarbeta.....
 
Igår (torsdag) hoppade vi en klass Lb+5. Hon var ganska pigg, väldigt laddad haha :D
Men hon hoppade riktigt fint, hinder 1 2 3 och 4. Det kändes verkligen bra :)
5 var en kombination med blå plankor. Så hon tittade litegranna på dom och ville gå till vänster ut ur kombinationen.
(alltså efter 5A)
Så när jag la till vänsterskänkel och liksom menade; hoppa. Var vi redan i hindret typ. Och då hängde inte jag med riktigt så jag flög i backen...
Hoppsan.. Så kan de gå ;-) Hehe, men bara ta nya tag!
 
Idag var vi ju där igen och tävlade då. En La hoppade vi.
Duchess var sååå duktig !! <3
Hon hoppade jättefint på alla hinder, duktiga ponny!
Resultatet vet ni blev 0+4 fel. Jag slarvade lite på vägen mot vattenmattan och hon tyckte den var läskig.
Ett stopp där. Men resten är jag jättenöjd med!!
Min prinsessa <3
 
Pappa har fotat bilderna :)
 

Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0