Schockemöhle Sports

Jag har bara 2 schabrak med matchande luva, varför det blivit så vet jag inte hehe.
Men jag tycker det är lika fint att tävla utan luva som med!
Jag tycker iaf att Schokemöhle har väldigt snygga schabrak + luva.
Gillar att dom är enkla, stilrena men endå snygga.
 
Dessa två nedan tycker jag är snygg. Vet inte rikigt vad modellerna heter, finns ju olika. Vet att någon modell heter "coach" och en "champion" iaf. Men vet somsagt inte vad dessa två heter:
 
(de svarta i hoppmodell då men hittade ingen bild på de)
Och sen dessa schabrak heter Champion (99% säker..) och ´dom är också snygga!
Nr 1,4,5 är snyggast enligt mig ;) Speciellt ett men jag har ett glen gordon i de färgerna.
Och så har vi ju schockemöhles nyaste (t´ror jag) som ser ut så här.
Väldigt snyggt de också :)
___________
 
Ett schockemöhle inlägg, hoppas ni inte tyckte de var allt för tråkigt ;)

Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0