Hoppningen igår

Igår hpptränade ju jag för Jenny som sagt. Det gick bra!
 
På framridningen var hon jäättefin :D Hon gjorde allting super på den! Jättenöjd med henne där <3
Vi trimmade lite förvänd galopp och mycket lydnad. Lite övergångar och sånt.
 
Sen hoppade vi fram med travhoppning med bom innan, landa i galopp ner till ett "kontrollhinder".
Gick också jättebra :)
Sen hoppade vi 3 hinder i följd. Fick in rätt språng osv men hon ville gärna byta galopp därimellan.
 
Avslutade med en bana. Duchess var lite laddad om man säger så haha ;)
Men de gick bra!
Jag red inte ordentligt till vattenmattorna som var fylld med vatten så vi fick något stopp där, men hade jag sagt till henne hade hon hoppat. Aja mitt fel iallafall.
 
Sen fick jag hoppa den nån gång tills hon slappnade av lite. Då gick de bra, duktig ponny!!
 
Mamma filmade, så jag klippte ihop allt till en film. Jag tror inte jag behöver skirva att jag är amatör på de ? xd
 
 

Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0