HELGEN

Hej! Helgen har varit jättebra, det var första meetinget jag var på, men det var jättekul att vara på meeting.
Iallafall, tänkte skriva lite mer om resultaten osv..
 
Fredag:
Hoppade en Lc på Sputte. Han kändes jättefin! Vi fick 0+0 fel och placerad 6a :D
Det var den 3e Lc:n jag hoppade på han och den första dubbelnollan, och första placeringen ;)
 
Jag och Duchess hoppade Lb, hon var superfin!! 0+0fel och en VINST :D
Världens bästa ponny, ställer upp i alla lägen <3
 
Lördag:
Olivia hoppade Ld och Lc på Sputte, dom nollade Ld:n och sen gick de sådär i Lc:n..
Duchess och jag hoppade Lb, hon var lite fjollig och tittig så fick ett stopp på 2an.
Men sedan hoppade hon allt och rundan kändes bra!
 
Söndag:
Jag och Sputte hoppade en Ld, han var jättefin och vi nollade och fick rosett!
Hoppade en Lc på Duchess bara för att hon var så tittig. Hon var sååå fin!
Allting stämde jättebra, min älskling <3 0+0 fel och en vinst :D
 
Hoppade Lb:n också för att hon var så pigg och så. Hon var jättefin i även denna klass :D
0+0 fel och en första plats <3
Det gjorde också att vi vann meetingpriset!!!!
Duchess är KUNGEN över alla! <3
 
Här är lite bilder som pappa fotat, dom är lite blandade från alla dagar :)
*Jag vet att det blev 4 klasser för Duchess i helgen, hade ju tänkt 3.
Och några kanske tyckte att jag var konstig som tog Lc på söndagen, och trodde jag inte var nöjd.
Men så var det inte, rundan var bra och det kan inte alltid gå super.
Men vi trodde att hon kanske testade mig eller liknande, så det var därför jag tog Lc också.*
 
 
 
 
 

Kommentarer till inlägget:
Evelina:) skrev:

Hej!
Måste bara säga att du och Duchess var suuper fina i den ljus rosa outfiten!:D

Svar: TACK :)
Amanda L

2012-07-03 @ 21:31:40
Bloggadress: http://evelinakung.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0