Grattis på födelsedagen min älskade vän!! ♥

Idag är ingen vanlig dag, nej för det är min bästa vän, syster, älskade fru, andra halva, som fyller år!
 
Frida är min allra bästaste vän. Henne kan jag prata med om allt.
Hon finns alltid där och lyssnar och förstår.
Jag kan ringa henne dag som natt och hon finns alltid där.
 
En vän som du Frida, borde alla få ha. Jag har tur som fått lära känna dig.
Och fått känna dig i, ja hur många år har vi kännt varandra egentligen?
Jag har så otroligt många och fina minnen med dig. Och fler hoppas jag att det blir.
 
Du är verkligen världens bästa. Hoppas du förstår det.
Du betyder så mycket för mig. Jag älskar dig Frida ♥♥
 
STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!
Hoppas du får en toppendag!!
 
 

Kommentarer till inlägget:
F<3 skrev:

Aww, tack amandus! Det går inte att beskriva med ord eller siffror hur mycket du betyder för mig. Jag vet att jag inte alltid visar det men innerst inne älskar jag dig så sjukt mycket, finns ingen bättre än dig! Jag kan prata om vad som helst med dig, seriöst allt mellan himmel och jord! Haha, vårt knäppa nattsamal i Kumla säger väll det mesta ;)) haha. Jag kan va mig själv när jag är med dig, och det är jag glad för! Du förstår mig så bra liksom. Och jag vet att jag inte alltid är så snäll mot dig, men som sagt jag är mig själv med dig och jag ser dig som en del av familjen, som min syster. Så vi kan väl kalla det syskonkärlek?! ;-) hihi. Jag älskar iaf sig så enormt mycket, du betyder verkligen mer än mest för mig, glöm aldrig det.jag skulle inte klara mig utan dig. Alla behöver en bästavän som alltid finns där, och det har jag och inte vilken som helst utom världens bästaste bästavän! You and i until we die! <333333333333333333333333333333333333333333

2012-07-30 @ 11:41:15
Bloggadress: http://fridaastaar.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0