Falsterbo Horse Show

Förra året var ju jag och min familj på semester i skåne, vi gick på falsterbo horse show.
Det var verkligen supekul!
Det var verkligen jättestort ställe där man kunde shoppa allt möjligt.
Dom hade även en stor och fin gräsbana där hopptävlingarna var och en dressyrbana där (självklart) dressyrtävlingarna var.
Det som var rätt häftigt var att man kunde liksom stå och kolla på framridningarna.
Och när man gick runt på stället fanns det en känd ryttare lite överallt.
 
Falsterbo var superroligt :D
Skulle mer än gärna vilja åka dit igen!
 
 
 

Kommentarer till inlägget:
Ida skrev:

Jag ska dit :D

Svar: Jag följer med i din resväska, haha ;)
Amanda L

2012-07-04 @ 16:57:36
Bloggadress: http://idatysk.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0