Varför.....?

Fick lust att fråga mina läsare; Varför läser just du min blogg?!
Frågar eftersom min statestik är ganska bra, inte bäst men helt ok för att vara mig ;-)
Så vad är de som gör att läsarna stannar? Eller gillar du inte bloggen egentligen men läser endå?
Hehe nyfiken så låt mig veta ;-)









oj vacker bild... *host*


Kommentarer till inlägget:
Anonym skrev:

Jag läser din blogg så gott som varje dag för att jag saknar dig och det är kul att läsa om vad ni har haft för er. PUSS

2012-01-08 @ 07:06:40
Anna skrev:

för attv du äger oxå!



hoppas att min lilla länkning gjorde så at5t du fick lite av våra nya tittare!





/Anna

2012-01-09 @ 13:17:33
Bloggadress: http://ponnikompisar.blogg.se/
Natta & Madde skrev:

din blogg är super!

varför jag följer den every day. är för att det är du som bloggar på den sötis!

det är sjukt roligt att läsa hur det går för dig, och vad du gör dagligen!

du är bästa hjärtat! så glad att du är vid min sida! :* <3<3

2012-01-10 @ 20:48:48
Bloggadress: http://pponnymuppernas.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0