Tråkigt inlägg

Hej bloggen. Och alla läsare :)
Just nu sitter jag uppe i soffan och gör ingenting.
Sov ju som sagt hos mormor och morfar inatt, så åkte hem därifrån typ 11.
Kl ett åkte vi och löshoppade med hästarna, de gick bra :)

Hälsade på Shampoo också, lilla lurven.. Kom på att det är 2 år sedan (i februari) som jag träffade henne första gången. Mamma knäppte lite bilder på mig och Duchess, kanske laddar upp dom senare ;-)
Ska gå ner och duscha nu, sedan blir de middag med familia <3
Ja tuvärvinte pappa då, han är på jobb :((


bild från i sommras :)<3

Kommentarer till inlägget:
Natta & Madde skrev:

awwiiiieee, kul att höra! :*

jaa, det kan jag faktiskt börja med! :)

hästarna kanske lite då&då, men på mig ska jag nog försöka fixa varenda dag! :D

haha, men min mix var paj, så man hör knappt mig...&sen så slarvade benjamin och rev, haha, eller ja. det var jag som stressade upp han för mkt. får se om de kommer en film! ;)

puss! :* <3<3

2012-01-07 @ 20:30:36
Bloggadress: http://pponnymupparnas.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0