Michel ♥

Jag saknar dig jämt, hela tiden. Tänker på dig jämt, hela tiden. Och saknar dig.

Saknar allt vi gjorde tillsammans. Saknar min bästa vän.

Du var speciell. Du hade något extra.

DU var och är MITT allt.

Bästa du. Allt var så perfekt när jag hade dig.

Det känns ibland som om du aldrig funnits. Och ibland minns jag alla dagar med dig som om det vore igår.

Vissa dagar kan jag prata om dig, allt du gjorde. Men vissa dagar kan jag inte ens tänka på dig utan att det hugger i hjärtat.

Jag vill ha dig här nu med mig. Så allt blir perfekt igen. Men snart är det väl dags att inse att livet går vidare endå.

Du var, är och kommer alltid att vara nummer ett för mig.
Vila i frid mitt hjärta. Aldrig ska jag sluta älska dig ♥


Kommentarer till inlägget:
Emilia skrev:

Hej!

Nu har jag videobloggat svaren från frågestunden på min blogg, vill du veta vad jag svarat?Kika in vet ja;)

Kram

2012-01-28 @ 23:18:05
Bloggadress: http://emilialarsson.blogg.se/
julia skrev:

hjärtat <3

2012-01-30 @ 07:11:01

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0