kort update

Hejsan :)
Hemskt ledsen att jag inte bloggade igår, hade inte tid till det och tänkte faktiskt inte ens på bloggen.
Var iaf på hoppträning med Duchess :D
Det gick jättebra fast hon var väldigt pigg, hehe som vanligt :D
Vi hoppade en ganska lång bana men de gick jättebra ;)<3

Idag var det lång skoldag, gick till halv 4. Bussen kom lite sent och sen krångla den lite och så kom hem halv 5....
Olivia skrittade på Duchess idag, eftersom jag gick länge idag.

Det var väl vad som har hänt typ ;)


hehe konstig mobilbild ;)

Och det som kommer hända dagarna framöver?
Jaa, imorgon FREDAG äntligen! Ska inte göra nåt speciellt tror jag.
Lördag får väl se, söndag ska jag iaf på pay & jump i Högbo!

Första lokaltävlingen blir också i Högbo btw, den 18 februari :)


Kungarna :D<3

ses då!



Kommentarer till inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0