Hejsan :)

Idag red jag ut med Olivia och Julia.
Vi red på åmotan vägen och jag kan bara beskriva Duchess med 1 ord; GALEN!
Hahaha, nej men hon var vääääldigt pigg och studsade mest bara. Haha gullan <3

När jag kom hem iaf så åt jag mat och sen åkte jag till Julia, vi kollade på the secret circle.
Handlade om typ häxor och en hemlig cirkel, ahha men de var superbra!!
Sen spelade vi tv-spel, snowboard, de spelade vi alltid när vi var mindre haha ;)<3

Kom hem för några timmar sen. Har bara slappat och kollat på nån film, Juno hette den typ?
Aja, ointressant inlägg men vi hörs...


ahhah, bjuder typ....


Kommentarer till inlägget:
Ella Andersson skrev:

Fin du var på bilden :)

2012-01-08 @ 18:35:00
Bloggadress: http://fototjejernaaa.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg? :)

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0